torstai 15. joulukuuta 2016

Mysig julatmosfär i London

Tjenare!

En vecka sedan var det igen dags att ta en liten "timeout" och åka borta från ön. Denna gång reste jag till London med min kollega Blanka. Om Madrid var höstlig, var London däremot julig (hehe ganska obvious om det är december). Även om det finns inte snön där (surprise surprise), var atmosfären jättejulig med alla härliga julljuser och sånger man såg och hörde på gatorna och i butikerna.

Blanka har bott i London två år och jag har visiterat där tidigare så istället för sevärdheter, fokuserade vi på shopping. Även om jag har bestämt köpa presenter bara för min familj, lyckades jag få en liten julstress där - så typisk mig. Helt och hållet resan var lyckad och behövande mellanstund från vardagen.

Här finns de några bilder från London's myssiga kvällen i Oxfordstreet:

9 natter och det är jul äventligen! Ha det så bra allihopa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti