torstai 24. marraskuuta 2016

Jumppa Madrid

En månad sedan flyg jag till Madrid att hälsa min vän Emma som bor där i denna hösten. Emma jobbar som en aupair so det var intressant att se hur är deras vardag där. Emma har också hittat en lokal gymnastik grup så den bästa delen var absolut att få att träna med de! I själva verket fick jag hjälpa dom som en tränare vilken var jätteroligt. Spansk träningkultur är helt annorlunda än finsk så det var ju dags att någon kommer och lagar lite disciplin i gruppen...

Ytterligare hade vi också tid för några jumppabilder...

Känndes så hemsk bra att jumpa igen efter en lång tid. I själva värket har jag börjat att görä gymnastik igen i en liten studio vi har i gymmet. I gruppen är det alla fal helt och hållet annorlunda. Saknar det liten, skulle jag säga. Lyckligvist det är någon som tappas inte så man kan alltid forsätta det senare.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti