lauantai 6. elokuuta 2016

New visitor in the queue part 2

Helmurin lähdettyä mulla oli pieni palautumistauko vieraista, mutta ei mennyt kuin reilu viikko kun toinen puukengän puoliskoni raahasi itsensä ahtereineen kivenkokkareelle. Taksikuski oli Buukkista kentällä vastassa kyltin kanssa, jossa luki "PUUKENKÄ", joten viimeistään siinä vaiheessa osasi kumpikin Puukenkä valmistautua pahimpaan ja parhaimpaan mahdolliseen viikkoon.

Mun vuorot istu Buukkiksen tuloon kuin pastizzi maltalaisen käteen eli olin vaan parina päivänä töissä. Vallotettiin kaikki lähemmät ja kauemmatkin rannat, käytiin Cominolla, vietettiin ihana ilta Valletassa, kerättiin 30 kommenttia meidän propellilätsillä ja pääsipä Buukkis tutustumaan mun täkäläisiin kamuihinkin. Viikon aikana naurettiin vuoden naurujen eestä ja opittiin tuntemaan toisiamme entistä paremmin. <3
 Buukkiksen lähdettyä oli mulla edessä karu paluu arkeen, mutta siitäkin toivottiin noin kolmessa viikossa ja pian oven takana kolkuttelikin jo nelipäinen jumpparijoukkio. Ensitekiöiksemme korkattiin viinipullo ja suunnattiin "Svensk Midsommar på Malta"- juhannusjuhliin. Olikin aikamoinen operaatio mahduttaa meidät kaikki sohvalle, uimapatjalle ja yhdelle sängylle mutta sopu antoi sijaa ja siitäkin selvittiin. Nää tytsyt eli Agatha, Elkku, Floora ja Vilma "enpalakoskaan" Ollila viipyivät Maltalla melkeinpä kaksi viikkoa, joten ei ollut katastrofi vaikka jouduinkin samalla paiskimaan töitä. Meidän sairaat jutut tais tavoittaa muutaman suomiturren ja päivä päivältä nää häröt vitsit vaan paheni (#lexuaalit, #bixuaalit, #kinkkusipsit #pilkkumustelmat) ja Koutsikin oli koko loman näläs. Nää leidit (ja vikat päivät myös meitsi) sai asustella meiän vanhassa kämpässä St.Juliansissa, joten ei tarttenut onneksi koko aikaa punkata meillä lusikassa.

Huippu aikaa kuten kuvitella saattaa ja oon vaan niin kiitollinen kaikille kuomasillein, jotka on mua tänne asti tulleet moikkaamaan. Teretulemast kaikki muutkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti